Färgstark vår för Björn Borg

Johan Hurtig Wagrell  |  Publicerad 2013-09-16 12:26  |  Lästid: 2 minuter

Förra veckan visade Björn Borg sin vår- och sommarkollektion för 2014 i London – och Café var på plats. Dessutom lanserade varumärket specialkollektionen Get It On som stödjer kampen mot HIV bland unga.

I sann Björn Borg-tradition handlade det om sprakande mönster och starka färger. Så även i Get It On-kollektionen som gjorts för att uppmärksamma MTV Staying Alive Foundations arbete. De underkläderna är gjorda i ett grafiskt kamasutramönster, och för varje sålt par går 1 euro till MTV-stiftelsen som arbetar med att bekämpa HIV bland unga. Det ingår också en specialtillverkad tandemunderbyxa(!) vars intäkter till 100% går till stiftelsen.

Förutom visningen bjöds besökarna på ett framträdande av den återförenade trion från Sugababes, Mutya Keisha Siobhan. Se utvalda bilder från visningen nedan.

Dela på Facebook
Tweeta
Uppdaterad 2023-08-25 16:14