Hoppa till innehåll

Gant relanserar varumärket

Bilden är borttagen

I dag sjösätter Gant den största reklamkampanjen i varumärkets historia. Ny logotyp (en uppdatering av den allra första), ny sofistikerad färgidentitet (beige och grå istället för blått) och en kampanj som fokuserar på den vita skjortan. Före detta Ive Leagues-studenter porträtteras med payoffen: ”They changed the world. Not the shirt.” I kväll arrangerar Gant ett … Continued

I dag sjösätter Gant den största reklamkampanjen i varumärkets historia.
Ny logotyp (en uppdatering av den allra första), ny sofistikerad färgidentitet (beige och grå istället för blått) och en kampanj som fokuserar på den vita skjortan. Före detta Ive Leagues-studenter porträtteras med payoffen: ”They changed the world. Not the shirt.”

I kväll arrangerar Gant ett ”White party” i konsthallen Artipelag i Stockholm.

Bilden är borttagen

Nyhetsbrev

Varje vecka skickar Cafés redaktion ut de senaste, roligaste och vassaste artiklarna från sajten så du alltid håller dig uppdaterad.