Per Holknekt, creative director för nya herrmodevarumärket Post Fire Dew, visar några nyckelprodukter från vårkollektionen 2011.

Per Holknekt.

Mörkblå skinnjacka, 6 995 kronor.


Beige jacka, 2 995 kronor, gul t-shirt, 495 kronor.

Per Holknekt, creative director för nya herrmodevarumärket Post Fire Dew, visar några nyckelprodukter från vårkollektionen 2011. Per Holknekt. Mörkblå skinnjacka, 6 995kronor. Blå parkas, 1 995kronor. Beige jacka, 2 995kronor, gul t-shirt, 495 kronor. Weekendbag, 2 495kronor.
Per Holknekt, creative director för nya herrmodevarumärket Post Fire Dew, visar några nyckelprodukter från vårkollektionen 2011.

Per Holknekt.

Mörkblå skinnjacka, 6 995 kronor.


Beige jacka, 2 995 kronor, gul t-shirt, 495 kronor.

Varje vecka skickar Cafés redaktion ut de senaste, roligaste och vassaste artiklarna från sajten så du alltid håller dig uppdaterad.