Skip to content

Roberto Cavalli för Coca Cola

joel

Höstens mest moderiktiga läsk tycks tveklöst bli Roberto Cavallis tre verk för Coca Cola och dess Cola Light. Cavalli själv säger att flaskorna är designade “för den unga världen”. De olika verken präglas främst (och föga förvånande) av olika zebra- och leopardskinnsmotiv. Cavalliflaskorna kommer att distribueras i 300 000 exklusiva exemplar och enbart att säljas … Continued


Höstens mest moderiktiga läsk tycks tveklöst bli Roberto Cavallis tre verk för Coca Cola och dess Cola Light. Cavalli själv säger att flaskorna är designade “för den unga världen”.

De olika verken präglas främst (och föga förvånande) av olika zebra- och leopardskinnsmotiv.

Cavalliflaskorna kommer att distribueras i 300 000 exklusiva exemplar och enbart att säljas i Italien.

Björn Janström

Nyhetsbrev

Varje vecka skickar Cafés redaktion ut de senaste, roligaste och vassaste artiklarna från sajten så du alltid håller dig uppdaterad.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.