Hoppa till innehåll

Köpenhamn: Så ser nya J.Lindeberg ut

Bilden är borttagen

När Johan Lindeberg grundade J.Lindeberg 1996 var idén att mode skulle möta sportvärlden (golf). I går i Köpenhamn, när ett nytt kapitel började skrivas i varumärkets historia, var active wear mer framträdande än någonsin tidigare. J.Lindebergs nya creative director, tyske Jens Werner, visade en ny riktning genom att kombinera märkets alla delar på catwalken – … Continued

När Johan Lindeberg grundade J.Lindeberg 1996 var idén att mode skulle möta sportvärlden (golf).
I går i Köpenhamn, när ett nytt kapitel började skrivas i varumärkets historia, var active wear mer framträdande än någonsin tidigare.
J.Lindebergs nya creative director, tyske Jens Werner, visade en ny riktning genom att kombinera märkets alla delar på catwalken – mode, skidor och golf.
Att blanda sportkläder med mer formella plagg är en stark trend inom herrmodet sedan ett par säsonger tillbaka, inte minst hos trendledande Balenciaga och Prada.

Bilden är borttagen

En skidjacka till vit skjorta och kostymbyxor – J.Lindeberg hösten 2018.

Bilden är borttagen
Bilden är borttagen
Bilden är borttagen
Bilden är borttagen
Bilden är borttagen

Nya kreativa chefen Jens Werner.

Nyhetsbrev

Varje vecka skickar Cafés redaktion ut de senaste, roligaste och vassaste artiklarna från sajten så du alltid håller dig uppdaterad.