2025 spelade Bob Dylan på ett utsålt Avicii Arena i Stockholm. I höst blir det Göteborg som står i centrum – när Blowin’ in the Wind-sångaren intar Scandinavium den 19 oktober. Detta blir Dylans första spelning i Göteborg sedan 2022, innan turnén sedan fortsätter vidare i Europa.
Konserten sker i samarbete med Yondr, vilket innebär att det här är en telefonfri konsert. Inga mobiltelefoner eller inspelningsverktyg är tillåtna i arenan under konserten. Alla besökare får alltså sin telefon instängd i en påse som låses upp först efter konsertens slut.

Biljetter släpps inom kort. Mer information och datum uppdateras via LiveNation.se och i våra sociala medier.